Última Bici Crítica Elx… (7 Aniversari) – 30 gener/enero 12:00 h

VAL[En castellano más abajo]

La Bici Crítica Elx es mor. Tot i que cada volta som més gent que circula en bici, som pocs els que continuem assistint cada mes a la Bici Crítica.

La Bici Crítica Elx va nàixer ara fa 7 anys per tal de reivindicar l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport i aconseguir un espai segur, en un ambient festiu, sent un lloc de trobada on compartir inquietuds, experiències, consells, rutes, etc .

Esta cita mensual ha contribuït a consolidar l’ús de la bici a la ciutat, però ha arribat a un moment d’estancament i poca participació, per tant, és necessari un canvi de cicle.

Elx en Bici-Margalló deixarà de convocar la Bici Crítica Elx tal com venia fent fins ara. No obstant això, vos animem a donar continuïtat a esta cita mensual, que qualsevol persona pot convocar mitjançant el grup de correu bici-critica-elx@googlegroups.com o de Facebook www.facebook.com/groups/bicicriticaelx.

Per a acomiadar este cicle de Bici Crítiques, ens veiem el dissabte 30 de gener a les 12 a les Ximeneres, i així celebrarem el 7é Aniversari de la Bici Crítica Elx. Després del recorregut farem un dinar de cabasset, així és que porteu menjar per vosaltres mateixos/es o per a compartir.

Salut i pedal!

————

CAS[En castellano]

La Bici Crítica Elx se muere. A pesar de que cada vez somos más gente que circula en bici, somos pocos los que continuamos asistiendo cada mes a la Bici Crítica.

 La Bici Crítica Elx nació ahora hace 7 años con el fin de reivindicar el uso de la bicicleta como medio de transporte y conseguir un espacio seguro, en un ambiente festivo, siendo un lugar de encuentro donde compartir inquietudes, experiencias, consejos, rutas, etc.

 Esta cita mensual ha contribuido a consolidar el uso de la bici en la ciudad, pero ha llegado a un momento de estancamiento y poca participación, por lo que es necesario un cambio de ciclo.

 Elx en Bici-Margalló dejará de convocar la Bici Crítica Elx tal como venía haciendo hasta ahora. No obstante, os animamos a dar continuidad a esta cita mensual, que cualquier persona puede convocar mediante el grupo de correo bici-critica-elx@googlegroups.como de Facebook www.facebook.com/groups/bicicriticaelx.

Para despedir este ciclo de Bici Críticas, nos vemos el sábado 30 de enero a las 12 en las Chimeneas, y así celebraremos el 7.º Aniversario de la Bici Crítica Elx. Después del recorrido haremos un dinar de cabasset, así que traed comida para vosotros/as mismos/as o para compartir.

Salut i pedal!